SPECJALNA TARCZA Z OBLICZENIAMI LOTNICZYMI
W polskiej edycji znajdziemy obliczenia lotnicze oraz specjalne oznaczenie PZL-ASz 62 Historia Polskiego Lotnictwa. Obliczenia są prawdziwe, ponadto poniżej prezentujemy wytłumaczenie:
LIFT ● DC-3 / SIŁA NOŚNA
L=ρ × CL × S × v2
Wznoszenie występuje, gdy poruszający się strumień gazu jest obracany przez stały przedmiot. Przepływ jest skierowany w jednym kierunku, a siła nośna jest generowana w przeciwnym kierunku zgodnie z 3 zasadą dynamiki Newtona. Ponieważ powietrze jest gazem, a cząsteczki mogą się swobodnie poruszać, każda stała powierzchnia może odchylać przepływ.
PROPULSION / SIŁA CIĄGU SILNIKA
F=ρ × CD × S × v2
System napędowy wytwarza ciąg, aby popychać obiekt do przodu. W samolotach ciąg jest zwykle generowany zgodnie z zastosowaniem 3 zasady dynamiki Newtona, czyli zasady akcji i reakcji.
POLEROWANY DO PERFEKCJI
Koperta składa się z 3 symetrycznych części: pierścienia lunety, koperty i dekla. Jego zaokrąglone krzywizny są ręcznie wykańczane przy użyciu doskonałych technik zegarmistrzowskich, inspirowane kadłubem samolotu Douglas. Jego oszałamiające, wypolerowane na wysoki połysk, powierzchnie są opływowe dzięki smukłym liniom. A zakrzywione uszy koperty są idealnym przykładem elegancji z przeszłości, zapewniając jednocześnie idealnie dopasowanie do każdego nadgarstka. Jak wszystkie koperty AVIATOR, wymaga ona 40 różnych etapów, aby spełnić rygorystyczne wymagania.
SPECJALNA TARCZA Z OBLICZENIAMI LOTNICZYMI
W polskiej edycji znajdziemy obliczenia lotnicze oraz specjalne oznaczenie PZL-ASz 62 Historia Polskiego Lotnictwa. Obliczenia są prawdziwe, ponadto poniżej prezentujemy wytłumaczenie:
LIFT ● DC-3 / SIŁA NOŚNA
L=ρ × CL × S × v2
Wznoszenie występuje, gdy poruszający się strumień gazu jest obracany przez stały przedmiot. Przepływ jest skierowany w jednym kierunku, a siła nośna jest generowana w przeciwnym kierunku zgodnie z 3 zasadą dynamiki Newtona. Ponieważ powietrze jest gazem, a cząsteczki mogą się swobodnie poruszać, każda stała powierzchnia może odchylać przepływ.
PROPULSION / SIŁA CIĄGU SILNIKA
F=ρ × CD × S × v2
System napędowy wytwarza ciąg, aby popychać obiekt do przodu. W samolotach ciąg jest zwykle generowany zgodnie z zastosowaniem 3 zasady dynamiki Newtona, czyli zasady akcji i reakcji.
SPECJALNA TARCZA Z OBLICZENIAMI LOTNICZYMI
W polskiej edycji znajdziemy obliczenia lotnicze oraz specjalne oznaczenie PZL-ASz 62 Historia Polskiego Lotnictwa. Obliczenia są prawdziwe, ponadto poniżej prezentujemy wytłumaczenie:
LIFT ● DC-3 / SIŁA NOŚNA
L=ρ × CL × S × v2
Wznoszenie występuje, gdy poruszający się strumień gazu jest obracany przez stały przedmiot. Przepływ jest skierowany w jednym kierunku, a siła nośna jest generowana w przeciwnym kierunku zgodnie z 3 zasadą dynamiki Newtona. Ponieważ powietrze jest gazem, a cząsteczki mogą się swobodnie poruszać, każda stała powierzchnia może odchylać przepływ.
PROPULSION / SIŁA CIĄGU SILNIKA
F=ρ × CD × S × v2
System napędowy wytwarza ciąg, aby popychać obiekt do przodu. W samolotach ciąg jest zwykle generowany zgodnie z zastosowaniem 3 zasady dynamiki Newtona, czyli zasady akcji i reakcji.
SPECJALNA TARCZA Z OBLICZENIAMI LOTNICZYMI
W polskiej edycji znajdziemy obliczenia lotnicze oraz specjalne oznaczenie PZL-ASz 62 Historia Polskiego Lotnictwa. Obliczenia są prawdziwe, ponadto poniżej prezentujemy wytłumaczenie:
LIFT ● DC-3 / SIŁA NOŚNA
L=ρ × CL × S × v2
Wznoszenie występuje, gdy poruszający się strumień gazu jest obracany przez stały przedmiot. Przepływ jest skierowany w jednym kierunku, a siła nośna jest generowana w przeciwnym kierunku zgodnie z 3 zasadą dynamiki Newtona. Ponieważ powietrze jest gazem, a cząsteczki mogą się swobodnie poruszać, każda stała powierzchnia może odchylać przepływ.
PROPULSION / SIŁA CIĄGU SILNIKA
F=ρ × CD × S × v2
System napędowy wytwarza ciąg, aby popychać obiekt do przodu. W samolotach ciąg jest zwykle generowany zgodnie z zastosowaniem 3 zasady dynamiki Newtona, czyli zasady akcji i reakcji.